..

..

Stránky

pondělí 31. října 2011

Podzimní/Autumn trees

Dnešní procházku s kočárkem jsem si obzvlášť užila. Mám ráda podzimní barvy a spolu s padajícím listím to bylo prostě krásné. Měla jsem chuť lehnout si a pozorovat poletující listí.
I enjoyed today's walk. I wish I could lay down and watch the falling leaves.





Užila jsem si naplno podzimní slunce. Černé oblečení přitahovalo paprsky jako magnet a to mám moc ráda. Při pohledu na mouchy na mém autě jsem si připadala jako jedna z nich.
Even though I'm not depressed I like to wear black cloths on weather like this. That way I get the most of sunshine. I'm like the flies on my car.

3 komentáře:

Katka řekl(a)...

To jste měli dneska takhle krásný počasí? TAdy bylo hnusně... No aspoň, že nepršelo. Fotky pěkný, podzimní :-)
K.

P.S.
Budeš psát jen anglicky nebo i česky?

vexa řekl(a)...

ano, bylo nádherně. myslím, že toho psaní moc nebude, ale asi jak kdy, já si nejsem jistá :-)

Ajka řekl(a)...

Parádní fotky !!
a koukám že se s Katkou všude míjíme:-))