..

..

Stránky

úterý 1. listopadu 2011

Já blogger

Zatím tedy hledám jaký druh bloggera budu. Začala jsem anglicky, ale to pro některé asi nebude to pravé ořechové, tak jsem přidala i českou verzi textu.
Angličtinu mám ráda a momentálně ji nepoužívám, tak jsem si tak trochu chtěla provětrat vlastní závity a psát anglicky. Z angličtiny jsem vždy mívala lepší známky než z češtiny. Moje slohové práce končily hodnocením: slohově dobré, pozor na gramatické chyby - 5. Mám ráda jak zní a některé její fráze mi přijdou mnohem hezčí než přeložené verze. A tak je možné, že se s angličtinou budete setkávat i v budoucnu. Neberte to prosím jako moji snahu o světovost, je to jen jedna z věcí, kterou mám ráda a proto do mého blogu patří.
A na co se můžete těšit? Pár tvořivých blogů snad dám dokupy, k tomu pár chlubicích. Dále pak moje dojmy, vzpomínky, uvidíme co přijde. Vždyť jsem blogger jen jeden den!
A teď závěr, to každá správná slohovka musí mít. 1.11.2011 mi přijde jako dobré datum začít něco nového, zkrátka tohle je nový start  mého virtuálního já.

Žádné komentáře: