..

..

Stránky

pátek 25. listopadu 2011

Sklenice/Candy jar

Sklenice od bonbónů můžou ještě dobře posloužit. Hodí se na skladování různých drobností anebo jako jednoduchá variabilní dekorace. Změňte obsah podle potřeby.
Candy jar can be used for storage or as seasonal decoration. It's up to you what you put inside.





5 komentářů:

andule řekl(a)...

Paráda.Tleskám.A já furt,co s nima.:-))

Monika řekl(a)...

To je supéééér.....mně se tady povalují ve skřínce vykrajovátka a pořád jsem nevěděla kam s nimi, aby to i dobře vypadalo. Tohle je skvělý nápad. Jdu na to....sklenici mám....také jsem si ji schovala, že se jednou bude hodit....:-D

Katka řekl(a)...

Vypadá to fakt pěkně :-)

Amelie řekl(a)...

nádhera. Prima nápad, děkuju.

Korfela řekl(a)...

mé oblíbené ... u nás bydlí jedna a hlídá mi cukr ;-) a pozdravuje ty tvé ju