..

..

Stránky

pondělí 27. února 2012

Kostýmy/Costumes

O víkendu byla dcera na maškarním, tak jsem si trochu zavzpomínala na ty předchozí, když byla ještě malá a roztomilá :-)
První kostým co jsem jí vyrobila byl králíček Duracell. Na body jsem našila bříško a ocásek z flísu + návleky, aby bylo jasné, že je to Duracell na záda jsem přišila obal z baterie. Ušiska jsme měli doma od velikonoc. Ke kostýmu mně inspiroval její taneční styl :-)
Další rok šla za zdravotnici. Moc nadšená nebyla, protože sestřenice měla princeznovský šaty a ona vyfásla tohle :-) Riflové šaty jsem doplnila rukávy z manželovy košile, zástěrku podědila. K tomu jsem jí spíchla taštičku na propriety.
Další roky už nejsou moc zajímavý, samá víla, šaty, kupovaný křídla, čelenky :-) Maminka to trochu fláká ... tak snad za rok to bude lepší.

1 komentář:

Amelie řekl(a)...

nádherné masky.