..

..

Stránky

pondělí 27. února 2012

Poděkování + tipy pro vás

Tímto děkuji Jitce - feu follette za ocenění tohohle halabala blogu. Určitě k ní nakoukněte, jen škoda, že internet nepřenáší i jiné vjemy. Jíťa je živel, pozitivní energie z ní pryští a během chvíle si jí oblíbíte. Mám tě ráda a doufám, že se brzo uvidíme! Z ocenění mám radost, to je jasný, ale tentokrát je nebudu posílat dál, ale dám vám tipy na moje oblíbené zahraniční blogy. Snad se nebudete zlobit.

Nejen návod na taštičku s metrem místo zapínání najdete na blogu Just Another Hang Up.
Pak moc ráda koukám na blog Shape Moth, minimálně tyhle lekníny bych ráda vyzkoušela.
Nejen pro páteční spoustu odkazů mám ráda blog Kojo Desings.
Na nekonečným seznamu co vyzkouším je i tahle sukně z trika od Suburbs Mama.
Mommy by day crafter by night jako poslední tip pro vás.

Uložených odkazů, návodů a jiných krásných stránek tu mám ještě spoustu. Nevím jestli se kdy dostanu k realizace alespoň některých. Pokud ano, určitě se pochlubím a odkaz přidám.

Hezký týden!

1 komentář:

Feu-Follet řekl(a)...

Ty jsi zlato, ani nevíš jak moc jsi mě potěšila ! Děkuju ! J.