..

..

Stránky

pondělí 9. dubna 2012

Madeira a vosk/Drilled eggs

Před pár lety jsem byla na kurzu u Moniky Brýdové, abych si vyzkoušela vrtat skořápky. Zároveň jsem vyzkoušela i zdobení voskem což jsem předtím nedělala. První pokusy proběhly na vejcích, které jsem nastříkala sprejem. Od vánoc jsem měla stříbrný a zlatý, tak proto ty barvy. Černé je tuží. Většinu jsem rozdala a nechala si jen tři.

Couple years back I visited workshop regarding drilled eggs and painting with wax. First I sprayed the eggs. The only colors I had were silver and gold some leftovers from Xmas.



Pak jsem dostala mini vrtačku a experimentovala jsem doma. Bílý sprej se mi moc neosvědčil, chtělo by to bílé skořápky, ale tím, že máme vajíčka domací nemám potřebu ta bílá kupovat.

These I made little later when I received my own mini drill.




Ty přírodní jsem malovala včelím voskem. Každý rok si slibuju, že si udělám nové, ale ještě jsem se k tomu nedostala, tak snad ten příští to vyjde. Doufám, že jste si užili svátky v klidu a pohodě. Ty naše takové byly.

I hope you had lovely holidays so as I.

1 komentář:

Ajka-AllaK řekl(a)...

Tie zlaté a strieborné sú zaujímavé. Ale môjmu srdcu sú najbližšie tie klasické hnedé ;) Takže aj keď kupujem vajíčka siahnem vždy po týchto ;) Máš ich krásne vyvrtané aj ozdobené, páčia sa mi ;)