..

..

Stránky

pátek 1. června 2012

Květen/May recap

Líbí se mi ta myšlenka rekapitulovat uplynulý měsíc. Květen utekl rychlostí blesku. Nejvíc projektů jsem opět realizovala podle knížky Zakka Style. Zatím jsem nevynechala ani jeden. Vyzkoušela jsem pár patchworkových bločků a trénovala lemy. Ještě musím vyladit růžky.

I like the idea to recap the month. May just flew away. Most of the projects I done are from the Zakka Sew Along. I haven't missed any yet. I tried a bit of patchwork blocks. I practice a bit double binding. I still need to work on those corners.

Došila jsem dlouho rozešitou tašku (můžu si odškrtnout jednoho kostlivce) a ušila jednu novou.

I finished one bag which has been on my deck for long and also made a new one.
Čekání na nový stroj jsem si zkrátila staronovou dekorací.

While waiting for new sewing machine I had done a little redecorating.
Oslavili jsme první narozeniny a do naší domácnosti přibyl Bratr. Zatím si na sebe zvykáme, jmenuje se NV350.

My daughter had her first Birthday party and I have my first Brother. We getting use to each other and I'm thrilled.
Na váhu jsem moc nezhubla, ale pár lidí už si všimlo, takže jsem spokojená a jedu dál.

I haven't lost much on weight in May but I'm on my way. Few people noticed the change so I'm fine with it.


V červnu se toho na netu děje hodně, takže o víkendu vám o tom napíšu víc.

There is so much going on in June over the blogland. I have to make separate post about it over the weekend.

Žádné komentáře: