..

..

Stránky

pondělí 2. července 2012

Červen/June

Chtěla jsem ještě včera napsat něco o červnu, ale přišla bouřka, padalo spojení a tak jsem šla spát. Dnes teda na téma červen. Červen byl dost bláznivý, na netu jsem narazila na spoustu soutěží a výzev a pár svých věcí jsem tam taky poslala. Ono proč to nezkusit, když jsem stejně měla v plánu danou věc ušít. Můj pomyslný seznam se opět rozšířil. Tentokrát o Zig Zag quilt o kterém jsem psala včera a tahle bublinková deka je taky neodolatelná. První kroky jsem už podnikla. Látky na ZZ mám připravené a díky kamarádce, která vlastní Accuquilt mám nařezané bubliny. Co tomu říkáte?

I wanted to share some thoughts about June yesterday but all the sudden thunder has come which made my connection unstable so I went to bed instead. There was a lot going on in June. I came across many competitions and challenges. I have participated in few of them. Why not. I planned to sew those things anyway. My To Do list is once again wider. I have informed you about the plans for Zig Zag quilt and also this lovely bubbly quilt is irresistible. First steps towards my goal were taken. I have my fabrics for ZZ quilt ready and I have cut some bubbles too. Thanks to my friend which gave me the opportunity to cut the circles on Accuquilt. I hope it does not become an UFO instead. How do you like the fabrics?


Moje aprílové předsevzetí zhubnout jde dobře. Mohlo by to být i lepší, ale nemůžu se donutit cvičit. Tak snad budu v červenci úspěšnější.

My April resolution is going well. It could be even better if I exercise a bit but I'm so bad in it. Maybe I do better in July. We'll see.

1 komentář:

Mery13 řekl(a)...

Bublinková deka bude isto nádherná, veľmi sa páči aj mne :-) a chudnutie je tak isto na dobrej ceste, darí sa Ti...ak necvičíš tak ako chudneš?
Držím Ti palce aby si docielila váhu aku chceš :-) aj ja sa snažím ale u mňa to ide pomalšie :-(