..

..

Stránky

pátek 13. července 2012

Spirála/Spiral

Po menší odmlce jsem sáhla po korálcích. Chtěla jsem zkusit něco nového, tak jsem si na pomoc vzala knížku co jsem před nějakým časem koupila během burzy na GM. Tohle jsou takové testovací vzorky.

I felt like making something out of beads. As I wanted to try something new and I have this book with patterns I never tried my choice was easy. This little book teaches how to do beaded spiral and some variations. These are my testing samples.

Zelený jsem dělala jako první. Je z 5 korálků dvou barev, které jsem nepravidelně střídala. Velikost korálků bych označila jako úděsně prťavé :-) Na druhý pokus jsem vzala o něco větší červené a zkusila spirálu ze 3. Ta z 5 se mi zamlouvá víc. Barvy mi krásně ladí k letní tašce, ale nejsem si jistá, zda se pustím do něčeho delšího než je náramek. Možná až se rozhodnu splnit "bobříka trpělivosti" :-)

My first try is the green one. It's made out 5 ridiculous small beads in two shades. My second attempt is the red one which has slightly bigger beads and it's made out of 3. Those colors go well with my summer bag but I'm not so sure if I ever make something longer that bracelet. We'll see. It's a question of patience and I don't really have much.


Žádné komentáře: