..

..

Stránky

čtvrtek 2. srpna 2012

Z lásky/Love quilts

Tento týden jsem četla o novém projektu "Deky z lásky" a rozhodla jsem se zapojit. Nečetla jsem však pozorně a tak nejdřív vznikly aplikace z materiálů, které nesnesou horkou žehličku. Tyto dva čtverce vytvoří základ deky pro moje holky. Druhý pokus už je podle pravidel, provedla jsem i závěrečnou zkoušku vařící vodou a tak mohou putovat na deku pro Jeníčka. Zapojit se můžete i vy, vše potřebné najdete na uvedených stránkách.

This week I decided to participate in "Love Quilts" project which just started in our country. I didn't read the instructions carefully so my first two blocks are made out unsuitable material. My daughter really likes the appliqué so I'll be making quilt for her with those. My second attempt is all according to the rules and ready to be mailed.


Pavučina není na první pohled zcela patrná. Udělala jsem ji v barvě látky, protože jsem nechtěla, aby strhávala příliš pozornosti. Teď jen doufám, že se to bude líbit i Jendovi.

The spider web is not so visible as I used matching thread. I didn't want it to be the eye catcher.

2 komentáře:

Finding Fifth řekl(a)...

Vera these are rally cute. I love the cross on the spider's back. Did you hand applique these?

Kelly řekl(a)...

Love these blocks, the spiders web stitching is so cool!