..

..

Stránky

středa 19. září 2012

V procesu/WiP

Jednou jsem se účastnila WiP a moc se mi to líbilo. Jsem zvědavá a ráda se podívám na čem právě ostatní pracují, tak nakoukněte do mojí "kuchyně". Je to i jistý druh motivace sebe sama.
Už před prázdninama jsem si pořídila nějakou tu košilovinu a nařezala jsem si čtverce na cikcak vzor a tak jsem to po čase vytáhla. Podle manžela je to fádní! Co vy na to?

Two weeks ago I participate in WiP for the very first time and it was a very pleasant experience. I like to see what others are working on so here's little something from my side. I'm kind of motivating myself to finish these. I bought some shirt fabrics some time ago, cut the squares for the zig zag quilt and left it. Finally I was in mood to work on it. According to my hubby it's drab. Is it really?


Když jsem ušila Zakka pytlík s motivem čokoládových bonbónů, nastříhala jsem hned na další, tentokrát se chystám na taštičky na zip, ale trochu mi ta realizace vázne. Původně jsem chtěla ručně vyšít všechny tři, ale nakonec zůstane jen u jednoho již hotového bonbónu.

When I was working on Zakka linen bag I precut for some more. These should be zipper pouches but it's going slow. My intention was to hand stitched all of them but I stay with just one which is finished.

Taky pracuju na něčem pro vás. Chystá se domečková taštička, tak snad se dočkáte.

I'm also working on house pouch to celebrate 100 readers of my blog. Giveaway will be once I finish it. It's modified project from the book Zakka Style.
Linkin up with WiP.

4 komentáře:

kat129 řekl(a)...

I LOVE your little house pouches!!! Adorbs! As far as the zig zag quilt - I personally like solids - but if your hubby thinks it is too drab, spice it up with a border of some prints in the same color family maybe?
Isn't WIPing fun? I did my first one last week also - it was so great to see what everybody is doing! Thanks for sharing again this week!
cheers!
-k

Korfela řekl(a)...

vůbec to není fádní ... prošití tomu dodá šmrnc ...
hmm domečky ...

jamala řekl(a)...

jaké fádní?! skvělé to je. dříve jsem si říkala co na tom cikcaku je. a už se na něj taky chystám - líbí se mi čím dál tím víc. a tohle bude super. baví mne sledovat vznik dílka vždycky říkám, že od toho blogy jsou. pěkný večer jana

vexa řekl(a)...

holky díky, taky myslím, že s prošitím to bude fajn.