..

..

Stránky

čtvrtek 11. října 2012

Na drobné/Coin Purse


Další restík hotový. Potřebovala jsem pro Viki peněženku na drobné + pouzdro na průkazku. Jenže jsem neměla úplně jasnou představu, tak realizace vázla. Když jsem viděla návod na poutko na klíče, chtěla jsem to zkusit, tak vznikl závěs na krk. Jen jsem místo prošití procvakla nýtem, tak jak to bývá u kupovaných. Z jedné strany strany jsem pak našila kapsičku na zip (na drobné) a na druhou jsem ušmikla kus průhledných desek. Prošít to šlo lehce. Pak jsem opravdu nepěkně přišila šikmý proužek a protože jsem nechtěla párat, vymódila jsem to cikcakem různých velikostí, jakože je to hala bala schválně. Doplnila jsem ručním nepravidelným prošitím u zipu. V jednu chvíli jsem to chtěla zahodit, ale nakonec to ujde.
I planned to do this coin purse since my daughter started the school in September. She needs one to keep her bus money in place and also to hold the ID in it. She pays less if she has school kid ID, just to explain what this is about. It took me too long as I had no exact idea. When I saw this wrist key chain I wanted to try one too. So it all started with the chain. Then I only made zipper pocket and see through pocket on the other side. I sewed the bias tape around but it was really ugly uneven bad looking disaster. As I'm kind of lazy and don't like the seam ripper I went for negligent kind of look which means all sizes of zigzag in two colors. To support the look I added some hand sewing around the zipper. Not bad after all.


8 komentářů:

Andreya řekl(a)...

Halabalastyl se mi moc líbí!

Andrea

demael řekl(a)...

Vexi, super nápad. Možná se nechám inspirovat, jestli nevadí.

vexa řekl(a)...

Dík. Jasně, že nevadí, naopak to potěší!

Ajka-AllaK řekl(a)...

Júúj, nádherná a krásne farbičky..

Sandra :) řekl(a)...

Awwwwwwwwwwww I bet your daughter loves it, and loves that mom made it :D

The Patchsmith řekl(a)...

Very creative - and the zig zag really works. Nice work.

Amelie řekl(a)...

Moc pěkné.

Korfela řekl(a)...

Věrko ... naopak .. je to jak pro tu správnou rošťandu ... ten zi zak tam pásne ...