..

..

Stránky

pondělí 28. ledna 2013

Monster High


Dnes využiju svůj blog k tomu, abych podpořila jednu petici a zárověň bych byla ráda, kdyby jste tuto informaci poslaly dál. MiniMe se před vánoci zamilovala do panenek Monster High a tak bylo jasné co se u nás objeví pod stromečkem. Krátce po vánocích jsem narazila na informaci ohledně těchto panenek a unikajícího lepidla, které mastí jejich vlasy a časem i poničí plast na hlavě. Z počátku se mi to zdálo jako nafouklá bublina, vždyť je to Mattel, jeden z nejznámějších výrobců hraček, to přeci není možné. Nicméně vlasy naší panenky z Indonésie se začaly mastit. Tak jsem se začala pídit po informacích, psala do Mattelu, prodejci u kterého jsem nakupovala, vše bez odezvy. Kamarádka kontaktovala ČOI, papírově je vše v pořádku. Panenku jsem dceři zabavila a aktuálně je v reklamaci. Prý jsem první, kdo s takovou vadou přišel. Jak tento problém vyřeší, netuším. Panenka rozhodně nepatří k nejlevnějším a o kvalitě značky Mattel jsem měla také jinou představu. Pro mě jedno velké zklamání a to nemluvím o zklamání své dcery! Pravidlo u kterých panenek a kdy se tento problém vyskytne neexistuje. Oficiální informace neexistují. Problém se týká převážně panenek Monster High vyrobených v Indonésii, ovšem objevil se i u některých panenek Barbie, rovněž z Indonésie. Prohledněte svoje panenky a jejich vlasy jestli se tento problém netýká i vás! Pokud vám toto téma není lhostejné, prosím připojte se k petici proti používání totoho lepidla, které panenky ničí. O tom jak problém řěší sběratelky si můžete přečíst zde.
I would like to take this opportunity and support this petition. I got this Indonesia made doll for MiniMe this Christmas. She played with it for a while and her hair started to look greasy. I learned about this problem with glue seepage and I'm very disappointed with Mattel. I took it back to the seller and waiting for my claim to be officially settled. Not sure how they'll handle it. Anyway if you want to know more, please check the links I provided and please spread the word. There are still many signatures needed. Thank you!
Dcera jako bolestné dostane novou, vyrobenou v Číně, které tento problém nemají. Momentálně taky pracuju na aplikaci ve stylu MH. Lebka ještě není přišitá a chybí ji mašle, ale už teď je "hustá". Tyto panenky jsou velice oblíbené i u dospělých sběratelek, lze je přemalovat, vyměnit oči, vlasy. Vznikají tak zcela nové bytosti jako třeba tato a to je i důvod, proč se mi zalíbily. Velká škoda, že musíme řešit tento problém s lepidlem.

I have a new one made in China to replace this greasy one and to comfort my girl's disappointment. I'm currently working on skull appliqué and it looks ridiculously cute. The reason why I fell in love with these doll is you can get pretty creative with them as well. You can repaint them, change the hair, eyes and end up with totally new creature. It's a shame that we have to deal with this glue issue.

16 komentářů:

Katka řekl(a)...

Tyhle panenky má ráda neteř. Tak pošlu odkaz na Tvůj blog švagrové. Betynka dostala od "tedy z Ameriky" Ariel a u té mi přišlo, že má takové mastné vlasy. Ale říkala jsem si, že je to třeba proto, že je ta panenka vlastně jako do vody... Tak až přijdu domů, kouknu, kde byla vyrobená. Koukám, že heslo "ta pravá, od Mattela" už asi vyčpělo...

marryterrymiriam řekl(a)...

Ďakujem za info ja zase zásadne som proti bábikám príšerkám lebo v ďeťoch budia že zlo môže byť dobré.... Ale keďže je to teraz in nemám inú možnosť len jednu kúpiť lebo to bubnovanie doma že ona ju ešte nemá je neznesiteľné ... tak budem sledovať výrobcu a vyhnem sa indonézii. Veľmi pekný blog celkovo rada vás čítam MS

vexa řekl(a)...

Ano, nechtěla jsem kupovat napodobeninu a tak mám "tu pravou od Mattela".

vexa řekl(a)...

Díky. Máte pravdu, jsou in, bohužel to v tomto případě odnesla kvalita.

verpa řekl(a)...

Díky za odkazy, asi trošku opráším svoji sbírku barbie a tonner, kdysi jsem se pananenkám docela věnovala, hlavně jsem háčkovala oblečky. MH se zatím vyhýbáme, snad ta móda pomine. I když předělané jsou moc pěkné.

Katka řekl(a)...

Tak tam má made in Indonesia :-(

Sandra :) řekl(a)...

A big company like Mattel should be a leader in the industry for proper and safe practices - both for the end recipient of the product, and the people who are involved in making/distributing it. If they're using this glue for cost cutting they should be ashamed of themselves - it's not as if the dolls are being sold for a cheap price!

Korfela řekl(a)...

Ola Věrko ... tak u nás MH 1x Indonésie ... nejoblíbenější a vysněná ... tak to mi je líto ... nepřála si jiný dárek pod stromeček než tuto jednu konkrétní ... máme Abby ...

vexa řekl(a)...

Tak to mně mrzí.

Anonymní řekl(a)...

Všichni to moc nafukujete. A to ,že jsou ty panenky nevhodné pro děti je ještě horšé. Moje dcera si to kupuje a nenapadlo mě ji to zakazovat. A navíc mi pořád mi povídá ty jejich příběhy. My nepříjdou tak hrozné. A navíc určitě to bude kvůli tomu ,aby se jim nezacuchali.

Unknown řekl(a)...

Vďaka za upozornenie, máme doma celkom čerstvé dve MH, bohužial krabicu som zahodila, tak neviem či sú z Indonézie alebo z Číny, skúsim ešte mrknúť na bábe. Staršia si ju k narodeninám veľmi želala, ale zase nie sú z nich také paf, žeby bol problém odložiť ich a zabudnúť.

Anonymní řekl(a)...

Jste trapní,tohle by mi mamka neudělala

Anonymní řekl(a)...

Ja teda neviem mam cca 23kusov tychto babik a kazdu mam z indonezie podotykam ziadna nema masne vlasy! ani nemaju lepidlo v hlave, ale mam dve tieto babiky made in china a maju nekvalitne spravene nohy cize neviem potom ktore su kvalitnejsie ale podla mna indonezia... pekny den Kaitlin

vexa řekl(a)...

Ono i zaleží zda se s nima hraje nebo jsou jen vystavene. Jaka je teplota v pokoji. Ja panenku reklamovala a penize mi vratili, tim je to pro me uzavrene.

vexa řekl(a)...

Neni zac. Maji to napsane na zadech. Ne u vsech se to projevi. Je to takove zvlastni.

vexa řekl(a)...

Doporučuji si na toto tema neco precist na internetu. Ta nase panenka mela vlasy viditelne mastne/poskozene. Reklamace byla uznana a penize navraceny. Proti pribehum tu nic nepisu. Cely muj prispevek je o spatne zkusenosti s panenkou z Indonesie.