..

..

Stránky

pondělí 22. dubna 2013

Vinyl

V rámci plánu uklidit a zorganizovat šicí potřeby došlo na průhledné taštičky. Už delší dobu jsem je chtěla vyzkoušet, ale nevěděla jsem, kde se dá pořídit vinyl. Holky na FB mi poradily, že prý u Vietnamců a opravdu. V sekci ubrusů jsem našla celoprůhledný š.140 za 70,-/m. Ve stroji jsem měla růžové nitě a tak vznikly tyhle první zkušební kousky.
This morning I read Kristy's post about getting acquainted. I didn't think I have something to link up but during nap time I made these vinyl pouches and here I'm. I saw quite a few vinyl bags on my friend's blog so I wanted to give it a try. I'm not following any tutorials exactly but I got some tips from here.  These are part of my get organized plan. I even had to get the real Scotch tape as the cheap no brand didn't work. What's next? More colors I guess; as these pouches are easy and quick to make. Not sure if I'll make all of them but they'll sure look pretty fun in my sewing space.


Dokonce jsem si kvůli šití pořídila i lepící pásku značky Scotch. S tou levnou to totiž nešlo. Na netu je i pár návodů jestli se chcete inspirovat. Já si tak nějak jedu po svém. Ráda jich ještě pár ušila, ať mám koutek nejen organizovaný, ale i barevný.


Linking up with Let’s Get Acquainted and New to Me in 2013



14 komentářů:

Mona řekl(a)...

What a great idea to use transparent vinyl!

Jessica Pyykkonen řekl(a)...

I really like those pouches, so many uses for them.

sedmives řekl(a)...

Oblíbila jsem si Tvůj blog. :-) Děkuji za bezva inspiraci.

jan řekl(a)...

So very cute! Great idea!
Jan

Dílna Hama řekl(a)...

Super nápad :)

Korfela řekl(a)...

no paráda a odkud máš ty nádherné zipíky ... jé holka .. to je pohlazení .. ty tvé nápady ;-)

Katarina řekl(a)...

Normálne žasnem. Čo príspevok, to prekvapenie a výborný nápad. Toto ma zatiaľ neláka šiť, ale ako tip je to perfektné.

PaB řekl(a)...

To čumím, už i tenhle matroš mají vietnamci:o) Vypadá to bezvadně, pak nafoť i s náplněmi!

VěraŠ. řekl(a)...

super nápad, díky za inspiraci.

Kristy @ Quiet Play řekl(a)...

Glad you joined in! The vinyl bags are so cute!

Sewing Mom řekl(a)...

They're lovely! I might have to try making a few of those myself! Visiting from Let's Get Acquainted. Have a great day.

Panenkománie řekl(a)...

Paráda, za chvíli se dopracuješ i ke kůži a kožence :-) objednávám si u Tebe jednu vinylovou taštičku :-) a nedivím se Ti, že jsi v jeho zajetí, jakožto stejné znamení Ti fakt rozumím :-D

Celtic Thistle řekl(a)...

Neat bags, they will be very useful in your sewing room.

Thanks for linking up to New to Me in 2013 too.

Renata řekl(a)...

tak tyto taštičky nemají chybu !!! Jsou nádherné a praktické ... a já jsem praktik "o)
Bezva nápad a velmi krásný ,do dílny se opravdu hodí !!!
Díky za inspiraci ♥
Jo a mě také musí výrobek ladit ... vždy to má nějaký klíč (pro mě "o))