..

..

Stránky

pátek 17. května 2013

Zkušební/Trials


V neděli jsem vám předvedla hromadu kůží a tady je první zkušební verze použití. Inspirovala jsem se touto taštičkou - klik. Přijde mi, že jsem ten kanýrek ovšem moc zašila, ale párat jsem nemohla, protože by to na té kůži bylo vidět a tak už jsem si nastříhala kolečka na další verzi.


I shared my pile of leather scraps on Sunday Stash and here is my first attempt of using it. I got my inspiration from this blog post. I feel like I sewed too much over the ruffle so I want to try again. I already prepared the circles as you can see on the first pic. I really like how the lining fabric goes well together with the main fabric. Nothing makes me happy more that matchy combo.


Možná jste si všimli, že dneska dávám velké fotky a taky jsem se je snažila trochu jinak nafotit než obvykle. Za to můžou tipy co jsem vyčetla na netu - klik. Taky se pokouším o nový vzhled hlavičky blogu, ale přiznám se, že mi to moc nejde. Ten doporučovaný online program mi vůbec nefunguje. Dalším pokusem je spací pytel pro panenky. Příště ho musím udělat trochu širší, protože takhle je to spíš takové pouzdro na panenku a lepší by byla spíš postýlková širší verze. Střih vychází z pouzdra na tužky z knížky Zakka Style. Tak co, jak se vám zamlouvají moje hokusy pokusy?


I also tried to do something for my girls. Here I present trial version for dolls sleeping bag. It's more a case for doll. I really need to make it wider so it'll look like little bed. It's modified version of pencil case from Zakka Style book. Some of you maybe noticed I use large pictures today. That's because I read Amy's post and I just need to try almost everything I see. I also read some tips from Gemma and I wanted my header to look differently but I just can't get the picmonkey to work. So this week is all about trying new things and playing around. 


Not a big finish but I'm linking up with TGIFF @ Ms Midge as I enjoy being part of this linky :-)

12 komentářů:

MyWay řekl(a)...

Taštička je kásna, super, s dovolením sa budem rada inšpirovať. Pekný deň, Gabriela.

Věrka řekl(a)...

Kabelka parádní a co teprve ten spacák pro barbie. ten je boží.
měj se krásně Věrka

ANNabeLL řekl(a)...

Skvělý nápad .. hned to posouvá taštičku do dalšího levelu ;-) .. Moc se mi ten nápad líbí :)

Katarina řekl(a)...

Hmmm, taštička je veľmi vydarená, aj veľké fotky sú super. Novú hlavičku som si všimla hneď a strašne ma pobavil ten panáčik z lega pred šitým domčekom :) Paráda

Zuzana řekl(a)...

Tvá taštička se mi líbí víc jak originál, protože máš horní řadu kožených koleček výš než spodní řadu a působí to hezky. Originál má obě řady na sobě, ve stejné výšce a to není tak pěkně plastické, odstupňované, jako tvoje.
Hlavičky profilu jsem si taky všimla hned, taky mě zaujala Igráčková panenka u domečku:-)

Ajka řekl(a)...

Ta Tvoje je fakt hezčí:-)) Pytel dobrý, jen je tam panence asi fakt trochu těsno:-))
Ajka

Zuzug řekl(a)...

Taštička je úúúžasná, už pár mesiacov mám uložený obrázok takejto taštičky v počítači, len mi nejde do hlavy, či sa nebude neopracovaná látka strambať (neviem ako sa to spisovne povie)
Tá tvoja s kožou je skvelá voľba a postieľky pre bábiky sú skvelý nápad.
Krásny víkend
Zuzana

Janine @ Rainbow Hare řekl(a)...

I really like your pouch. Those leather circles give a very nice effect :)

Sandra :) řekl(a)...

Fun new projects - I really love the leather embellishments on the zipper bag - I've eyed that tutorial for a while now but didn't want to do the circles in regular fabric as I'm not that fond of frayed raw edges - using leather scraps is a great way to eliminate that problem :)

Miss Dolly looks quite comfy in her new sleeping bag - what a great gifty for the girls :) The trim at the top looks like a pillow!

The header is great -- I'll have to look for the post on the monster in pic #2 - he's cute - and all seeing, LOL!

Katka řekl(a)...

Taštička vypadá úžasně!!!! Fakt se mi moc líbí. A ten spací pytel tu viděla Bětka a mám obavy, že budu muset taky nějaký.... ;-) :-DDDDDDDDDDDDDD

Hanka řekl(a)...

Kabelka je uzasna! A moc dik za tip jak si vylepsit blog. Taky v tom tapam a ucim se. Hlavicka blogu se ti povedla. Uz delsi dobu premyslim o novem vzhledu, ale nevedela jsem jak na to. :))Ty vetsi fotky jse mi libi vic, aspon to muzem prozkoumat do detailu :) Mej se hezky

Britt G. řekl(a)...

The leather circle petals are a great addition to really a simple bag - I am inspired to create something similar with felt maybe. I love the idea of sleeping beds for Barbies. My daughter is in desperate need of something for all her new dolls - so I'm going to bookmark your image and work on a version for her. Lovely finishes!