..

..

Stránky

sobota 27. července 2013

Spacáky

Než jsem se pustila do prošívání deky, vyzkoušela jsem si to menším kousku. Tam jsem si teda nedělala ty pomocný body a tak to není nějak extra pravidelné. Jde o předtištený vzor, ty čtverce jsem nešešívala. Taky jsem si vyzkoušela prošívání stylem ze strany na stranu, kde není třeba vůbec zvedat patku. Načrtla jsem vám to do obrázku. Nejdřív červenou čáru a pak modrou. Díky za tip Mončo!


No a pak jen zbývalo vyřešit co s takovým prošitým kusem udělat? Volba padla na spacáky pro panenky. Já myslím, že se povedly, co říkáte? :-)

 
 


 

7 komentářů:

Ajka řekl(a)...

Jo, spacáky přímo výstavní:-) Mě by se líbilo i pouzdro na brýle:-))

Katarina řekl(a)...

Ešte mi prezraď, ako quiltuješ, aby si mala rovnakú dĺžku stehov :)

Jitka řekl(a)...

To je paráda, myslím, že naše panenky se taky dočkají vlastních spacáků.

Amelie řekl(a)...

Ty jsou náádherné, kouzelné. Ještě že to nevidí Eliška, chtěla by je na barbinky a já neumím šít.

Lendule53 řekl(a)...

to prošívání jsi udělala moc hezky:o)

Korfela řekl(a)...

Jé Věrko, tak ty jsou ale krásné ... ;-) Lenka

Lenka řekl(a)...

:))) Spacáky jsou úžasné!