..

..

Stránky

úterý 3. září 2013

Látkové košíky


Minulý měsíc jsem se zkoušela zapojit do této akce. Princip je ten, že na začátku měsíce si dáte nějaký cíl, kterého se snažíte během onoho měsíce dosáhnout. Povětšinou jde o došití deky apod.. Já si na srpen dala cíl menší, protože jsem věděla, že nebude moc času. Můj cíl bylo došít 3 taštičky na které jsem měla už rok nastříháno. Ani jsem na to nesáhla. Proto jsem se rozhodovala jestli má smysl dávat si stejný cíl, vytáhla jsem vše z šuplíku a neměla jsem vůbec chuť nějaké taštičky šít. Měly to být tyto = návod ZDE. Rozměr předního i zadního dílu byl 25x25cm, takže žádné prťavky. Hodilo se to tak akorát na látkové košíky. Vnitřek jsem střihla o něco vyšší, abych to mohla založit přes okraj a tadá konečně jsem zpracovala jednoho kostlivce ze šuplíku.


Vždycky jsem si myslela, že do košíků se musí dávat nějaká extra výztuha, ale tady mám pouze podžehleno silnějším vlizelínem. Tvar to drží poměrně slušně jak můžete vidět na fotkách. Zřejmě to nepojme nic extra těžkého, ale mě to pro mé účely stačí. Vnitřek jsem nepodžehlovala vůbec. Naskládáte dovnitř pár dobrot a máte dárek jedna dvě.


Nastříháno jsem měla i na prodloužení zipu a abych využila i to, dostaly košíku poutko.


Uvažovala jsem i tom, zda nepřidat na prostředek jeden patent. Dostalo by to docela zajímavý tvar, co říkáte? Jestli máte chuť nějaký látkový košík zkusit, tak můžete třeba TENTO.

A jaký mám cíl na září? Dokončit top deky s balerínama. Zatím jsem moc nepokročila.



5 komentářů:

Věrka řekl(a)...

Věru, tak upřímně ta původní taštička mě příliš nebere, ale tvoje košíky jsou super. Hlavně ta látka s cukrátky a hnědé puntíky - boží.
měj se fajn Věrka

p.s. taky potřebuju dodělat nějaký kostlivce :-(

Katarina řekl(a)...

Úplne súhlasím s Věrkou, tvoje košíčky sú omnoho lepšie ako tá mini taštička :) A na top s balerínami sa už veľmi teším, tie látky sú neskutočne krásne.

danku řekl(a)...

jsou krásný... moc se mi líbí ty látky, které jsi vybrala ;)

bezaz řekl(a)...

tie su nadherne :) proste bodky a bodecky su naj :) som zvedava, ci sa pustis do tych balerin, na mna tiez zmurkaju zo skrine, ale ich cas este nenastal

Korfela řekl(a)...

nj serepetičky ... člověk je tuze potřebuje a moc se mu líbí .. košíky jsou lepčí než další zipáček ... ale deka, tak na tu se těším ... a patentka, tak to zkus ... :-D