..

..

Stránky

středa 9. října 2013

Kaleidoskopy

Občas se mi stává, že se mi nechce do projektů, které už mám různě rozpracované, ale chce se mi vyzkoušet něco nového. Tak tomu bylo i dneska. Potřebovala jsem si vyzkoušet jak se pracuje s kaleidoskopy. Užitečné tipy najdete například TADY nebo jako součást společného šití z knížky One block wonder TADY.
Takhle to začalo. Pár zkušebních kousků.
Pár jich bylo třeba dodělat.
Pak jsem sešívala a sešívala a nešlo zastavit :-)
Výsledek 34x44cm.
Ideální to není, ale na zkoušku dobrý.

Všechny švy jsem rozžehlovala a ještě přidávám foto původní látky.


A co z toho bude? Sama nevím. Možná polštář a možná něco jiného. Kdo ví.

13 komentářů:

Jíťa řekl(a)...

no tak to je parádní.... vždycky jsem za kaleidoskopem hledala složitosti...ale ono to jde....moc se mi to líbí a těším se na hotový výrobek

Věrka řekl(a)...

je to krásné

DanaK. řekl(a)...

Moc pěkné! Je nádherné, jak se původní všední látka proměnila ve skvost!

Marie Králová řekl(a)...

Super, super, super. Moc se mi líbí.

MyWay řekl(a)...

To je dokonalééééé, prekrásna práca, .... úžasný vzor z toho vyšiel.

Jolana řekl(a)...

Krásné!!! Moc se ti to povedlo! A děkuji za foto švů :) Šila jsem dva polštářky a vždy jsem právě bojovala se švama.
Měj se, Jola

vexa řekl(a)...

Díky moc za milé komentáře a určitě tuto techniku vyzkoušejte :-)

Amy DeCesare řekl(a)...

You have a very special gift, to imagine such beautiful things from a single piece of fabric! Thank you for sharing it with us. This design is heavenly!

Hanka řekl(a)...

Moc krasne! A ze se ti ty ruzicky podarilo tak krasne k sobe. To musela byt prace to nakrajet aby pasovaly :)

Dadouch řekl(a)...

Ty jsi neuvěřitelná a moc obdivuji Tvou práci ... Nádherné!!!

zcdl řekl(a)...

klobuk dole...a bozkavam tvoje sikovne ruky :)) parada!, Zuzana

Lenka - Nej šicí stroje řekl(a)...

Je nádherná. U tebe člověk vždycky potká tuny inspirace. Ještě by mě zajímalo jakej jsi měla prořez? Dala sis velikost trojúhelníků podle vzoru na látce?

vexa řekl(a)...

Holky díky moc. Je to jednodušší než to vypadá. Ta látka má vzor kytek ve dvou pruzích. Tak jsem šmikla hned pod kytkama, pak tam byl mini kousek 2-3mm ten jsem odfikla a další pruh kytek. Je potřeba mít 6 stejných pruhů, který se naskládají na sebe a pak se rošmikají na trojúhelníky. Žádný složitosti v tom nejsou.