..

..

Stránky

pátek 21. února 2014

Dokonalá spolupráce


Dneska se pochlubím finální podobou deky, která vznikla díky bezvadné spolupráci s Katarínou z Modern Patchwork a Monikou (z prosivani.cz).


Vykládala jsem Kataríně o společném šití vzoru Broken Heringbone - KLIK, ale tak nějak jsem si říkala, že další deku vyloženě nepotřebuju a nakonec jsme se domluvily, že deku ušiju pro ni. Výběr látek jsem nechala na Kataríně. Poslala jak jednobarevné, tak vzorované a já pak měla volnou ruku při kombinaci.


Jsem hrozně ráda, že mi látky poslala a já si mohla pohrát. Sama bych takové množství vzorů a barev dohromady nedala. Když jsem měla hotový top začaly jsme řešit zadní stranu. Při pohledu na všechny látky co jsem ještě měla mě napadlo zkusit deku ve stylu jelly roll. Nevím, zda se tomu nějak říká česky. Prostě jen sešijete pruhy jako když si vyrábíte lem :-)


Díky dokonalému prošití od Moniky se mi ta zadní strana líbí možná i víc než ta přední. O tom jak se deka prošívá na rámu si můžete přečíst u Moniky na blogu ZDE.

U Moniky na rámu.
Pak už jen stačilo vybrat ten správný lem. Rozhodovaly jsme se mezi bílou a šedou. Nakonec z praktických důvodů zvítězila šedá.


Proužek bílé je nakonec po stranách. Přišila jsem ho tam ještě před prošitím. Myslela jsem, že ve finále nebude vidět, kvůli ořezu, ale žádný nebyl třeba a já jsem moc ráda.


Deka bude mít svoje místo u Kataríny v obchodě a taky bude k vidění na PPM jako součást jejího stánku. Z toho mám samozřejmě velkou radost :-)


Na závěr ještě dnešní východ slunce. Ty sloupy vysokého napětí mi vyšly pěkně. Co říkáte? :-)
Njn udělat dobrý fotky, chce cvik, ale pracuju na tom.


Hezký víkend!

12 komentářů:

Smicka řekl(a)...

Je nádherná. Gratuluji k dokončení.

Korfela řekl(a)...

Jsi báječná ... Chvála Vám všem ... MOc moc Ti ten úspěch za toliko práce a mazlení přeji. A ty dnešní fotečky z terénu jsou úžasné ... Pokud by mi to vyšlo, ráda na PPM zajedu.

Janusa řekl(a)...

Nádherné!!!

Olive řekl(a)...

Deka je dokonalá. A asi se mi taky o chloupek líbí více ta druhá strana. Ale jen o chloupek. Krásně jsi to nakombinovala a ušila a Monika prošila.

COSMO řekl(a)...

Deka je úžasná a mě se líbí i ty sloupy. Obdivuji každého, kdo je schopen vstát dopoledne.
Obě strany, barvy, prošití... padla mi brada.
Kája

Marie Králová řekl(a)...

Deka je super.Obě strany jsou moc pěkné. Těším se do Prahy na PPM, že deku uvidím.M.

Jolana řekl(a)...

Máš tu fotku takovou... lehce industriální (či jak se tomu říká) :) Sloupy prostě dobré! A deka... tak je dokonalá. Moc krásně ušitá, nádherné prošití... Katarína bude mít krásnou prezentaci stánku! Jola

majdalena řekl(a)...

Vau, tak to je úžasné dílo! Krása

Unknown řekl(a)...

je uzastna...

Lenka - Nej šicí stroje řekl(a)...

tak to je dokonalá spolupráce. Monča je na to prošívání nepřekonatelná a ty šiješ naprosto úžasné deky

Maja řekl(a)...

Vyzerá ozaj úchvatne. :)

P. řekl(a)...

Nádhera!!! Šití, quiltování,fotky!!