..

..

Stránky

pátek 7. února 2014

Mini sruby


Před časem jsme dávala odkaz na společné šití mini srubů. Pustila jsem se nejdřív do černobílé verze. Vnikla z toho malá taštička na zip. Zadní strana je taktéž černobílá.



Ovlivněna barevnými odstřižky co jsem měla na stole pustila jsem se ještě do barevných. Je to taková variace na míchání základních/primárních barev. Střed srubu tvoří barvy sekundární.


Z těhle kombinací se mi nejvíc zamlouvala ta červenožlutá. Použila jsem ji jako vnitřek děleného košíku. Střih je opět od Noodlehead a najdete ho TADY.


Ucha jsou z pásku, který nikdo nepoužíval. Bohužel by nevystačil na tašku a tak se hodil sem.


Sruby jsem šila prvně. U té černobílé varianty jsem poctivě rozžehlovala, ale u té barevné vůbec a rozdíl jsem nezaznamenala. Rozhodně nikoho neodrazuju od používání žehličky, ale u téhle pidi verze na tom asi zase tak nesejde. Nevím, zda jsem to tu už psala anebo ne. Na šití všech patchworkových věcí používám 1/4 palcovou patku s vodičem. S ní i můj halabala styl vypadá úhledně.


Mám radost i z toho, že jsem ve skupině natrefila na známé tváře. Lenčin obraz na zeď dopadl na výbornou a sama organizátorka psala, že byl mezi jejími 3 favority. Super! Vidět ho můžete na jejím blogu - KLIK.


Přeju všem pohodový víkend!

3 komentáře:

Olive řekl(a)...

moc pěkné obojí

Napadnicek řekl(a)...

Moc hezké srubíky.

Katarina řekl(a)...

Věri, zase milé prekvapenie, zase niečo nové a inšpiratívne :) A Lenkin mini quilt je tiež nádherný!