..

..

Stránky

úterý 23. září 2014

Drobnosti


Před časem jsem viděla hezký návod na prasátko na drobné. Trochu jsem ho zvětšila a přidala zip. Pokud potřebujete rychlý dárek, tak vřele doporučuju.


Pro představu velikost prasátka v porovnání s papírem A4. Ani tiskárnu jsem nepotřebovala, obkreslila jsem přes monitor :)


Pak jsem taky chtěla vyzkoušet návod na netradiční pouzdro. Jen jsem použila moc tlustou výztuhu, ale nápad s použitím nekonečného zipu se mi moc líbí.


Na jedno pouzdro potřebujete jen půlku nekonečného zipu a tak vznikla ještě taštička druhá z odstižků látek.


Přidala jsem tam i poutko na zavěšení. Je to taková malá improvizace a posloužila jako dárek.


Nově jsem si na FB udělala stránku Negligent style, kde sdílím různé návody co mně na netu zaujmou, tak pokud holdujete tomuto médiu, nakoukněte.

1 komentář:

Věrka řekl(a)...

Věru, opět krásné šití... a prasátko s dovolením obšlehnu - na školní vánoce, jako dělané :-)
měj se krásně Věrka