..

..

Stránky

úterý 28. října 2014

Návody z netu


Jak jsem vám posledně psala, mám na FB stránku, kam házím návody co mně zaujmou. A tyhle 2 jsem v poslední době vyzkoušela.


Taštička se dvěma zipy - návod. Zajímavý postup. Šila jsem pozdě večer a to nebyl zrovna dobrý nápad, protože jsem se v tom trochu zamotala. Podšívka se zdála větší než bylo třeba, tak jsem ji ve finále trochu zmenšila. Určitě by to chtělo trochu vyladit, protože se mi stalo, že jsem na začátku u zipu měla díru. Ta podšívka prostě nebyla nijak sešitá s tou vrchní látkou, tak jsem to tam ručně opravila.


Mohlo mě to napadnout, když ta podšívka je střižená menší než vrchní díl. Na fotkách v návodu se zdá, že je taštička poměrně velká, ale ve skutečnosti je to prcek, tak na to taky pozor, pokud se návod chystáte zkusit.


Další návod co jsem zkoušela byl tento. Teda spíš jsem se jen nechala inspirovat. Chtěla jsem nějak využít prošitý kus a tak jsem chtěla taštičku, kde není potřeba podšívka.


Z rubu to vypadá nějak takto.


Ty okraje jsem začistila barevným proužkem schválně. Jen tak pro zábavu.


Pokud se na tento typ taštičky chystáte, tak rozhodně doporučuju delší zip a vůbec větší rozměr celého kusu látky. Ten můj byl 22x32cm a je z toho takový malý prcíček :)


Žádné komentáře: