..

..

Stránky

pátek 15. května 2015

Taštičky


Posledně jsem slibovala taštičku se zbytky a tady je.


Je to opět jedna z těch z jednoho kusu. Zbytečky jsou jen nažehlené jako posledně u podkafíček.


K tomu  jsem přidala pár stehů ručně a bylo.


A dole není žádný šev což je mi líbí.


Podšívku jsem šmikla také z jednoho kusu.


Zadní strana je jen lehce prošitá.


Další taštička je recyklovaná z obrázků co jsem dělala holkám do pokojíčku.


Bylo mi líto látkové obrázky vyhodit úplně, tak jsem je použila na tuto jednoduchou mini taštičku třeba na tužky.


Jen jsem přidala očička.


Taštičky už jsem šila před časem a posílala je do Le Challenge. Téma tohoto měsíce je Wood a ještě je chvíli času na výrobu něčeho dalšího. Třeba právě další taštičky. Já už nápad mám, tak teď už jen ta realizace :)
Le Challenge

Žádné komentáře: